Besökare

Totalt Den här Månaden Den här Veckan Idag

torsdag 19 november 2009

Skynda skynda!

med den perfekta dialeken (som Gunde när
"fångarna på fortet" gick, hehe)

jobbade till 10.30 & då bar de av i il fart ut till helen för att beställa ljus lite i förväg (kan inte va med på ljuspartyt emma ska ha)
men va gör helene då?
jo hon soooveeer!! haha!
jag gick till emma en sväng ist
& vet ni va helene gjorde då?
jo hon vaknade!
så då gick vi vi dit iaf:P

hahaha!
snacka om tjatigt inlägg!

sen bar de av till nästa jobb som pågick till 16.
imon blir de jobb igen, fast jag ville va ledig...
typiskt.

pratade med madde över en timme ikväll med:)
kul!
hon är rolig, haha!
hon slogs med sitt... hmm... va heter de?
cd- grej...
där man stoppar in cd-skivan i datorn iaf.
den bara åkte ut hela tiden, hehe.
men kämpe som hon är så vann hon ju naturligtvis den fighten;)

nu ska jag kolla om jag vinner mina böcker på tradera!
*hoppas hoppas*

1 kommentar:

madde sa...

hej kusin.. ja det va trevlig pratstund vi hade synd bara att vi inte kunde PRATA med varandar eftersom alla runtomkring mej sov, men de far vi gora en annan dag.. alskar dej puss