Besökare

Totalt Den här Månaden Den här Veckan Idag

onsdag 26 maj 2010

Dags igen då...

... efter ännu ett långt uppehåll.
köpte min min lilla vita älskling i fredags:)
så fin så fin är den!

idag har jag inte gjort allt för mycke nyttigheter, men jag har hunnit med:
-en fika med malin på dolce -kollat i lite affärer med malin
-tillbaka till dolce för mer fika & poolmöte.
-åkte till balder & hämtade ut arbetskläder som äntligen kommit
-till sist hem & betala räkningar &laga mat
__________________________________________________
har jobbat röven av mej & tänker skylla på att de är därför jag inte skrivit nått på länge (eller så har de varit på tok för spännande med en ny mobil;))

på tal om jobbet så fattar jag inte riktigt hur saker & ting går till...
jag tycker jag jobbar ap mycke men trots de så ligger jag hur mycke som hellst på minus sidan!
hur går de till??
är nog snart uppe i 40 timmar minus:(
helt värdelöst...
jag tror dom glömmer mej & tar vikarier ist eller så har jag väl ställt till de för mej, hehe:P

imorgon är de kalmar som gäller med benitha:) ska bli mys!
träffas inte så mycke nu mera tyvärr...

3 kommentarer:

Emma Johansson sa...

Tycker snart vi ska ta en fika också :)
Kommer du på ljuspartyt den 5 juni? :D
Kram

Emma Johansson sa...

Ja, jag jobbar till 14.00 sen ska jag ner till stan för att hämta Mathias från jobbet och storhandla så då hinner jag inte, men på fredag ska jag (kanske) på brandutbildning då kanske vi kan ta en lunch innan jag börjar jobba vid 14? :)
Okej, hoppas du kan komma! Typ inga som ska komma fast jag bjudit över 30 st :(
Ska skicka sms till alla imorgon och se vilka som kommer och vilka som inte kommer.
Kram

Emma Johansson sa...

Ja, det ska nog gå, vad jag vet nu :)
Jag ska fylla på mobilen imorgon så vi kan ju höras om fikan!
Och påminn mig att jag ska bjuda dig eftersom du bjöd mig för typ 3 år sedan :P
Kram