Besökare

Totalt Den här Månaden Den här Veckan Idag

måndag 18 april 2011

Håller tummarna!

för nu är de på de lilla viset att Sara den stackarn har åkt på magsjuka & jag vill inte ha de!
hoppas hoppas att jag slipper.
proppar i mej vitpepparkorn & håller tummarna!

lite ont i halsen för övrigt, lite snorig & har haft kronisk huvudvärk sen en vecka tillbaka... ska nog ta & ringa en optiker.
vet att jag har tjatat om de förut men nu tror jag på allvar att de är dags!

annars är de bara finfint med mej! :)


har tvättid idag vid fem så nu sitter jag & väntar... ska träna efter de så de känns lite segt att inte kunna gå dit med en gång...

stoppar in en liten länk till "mitt" trevliga lilla tjej-gym Rohana!
tycker absolut att alla brudar runt i kring nybro ska kolla upp de! :)


Inga kommentarer: