Besökare

Totalt Den här Månaden Den här Veckan Idag

onsdag 29 juni 2011

Nu ska vi se då

syster har ju då dragit i backen till att börja med.
åskväder & blixtnedslag kombinerat med hästryggen är inte bra alls.
tur som hon har (ironisk) så landade hon ju såklart precis på höften & knäckte den
för övrigt inte ett skrubbsår eller blåmärke!
illa illa! operation blev de & nu är de rehabilitering för hela slanten som gäller.

från & med i måndags har jag semester!! de är absolut underbart!
dom här första 3 dagarna har varit allt man önskar, med strålande sol & massa värme:)

va till kalmar i måndag & införskaffade 2 par nya skor:D
solade igår & idag vet jag inte va de blir...
träningen är iaf avklarad för dagen!

nästa vecka (torsdag el. fredag) bär de av upp till dalarnas trollskogar
de vankas bröllop minsann:)
kusin therese är den som står på tur
& jag kan tala om att jag har inte den minsta aning om vad jag ska ha på mej!
detta ständiga problem!
men men, jag vill hemskt gärna tro att de löser sig:)

Inga kommentarer: