Besökare

Totalt Den här Månaden Den här Veckan Idag

tisdag 10 april 2012

Trodde jag kommit längre...

men de har jag inte.
kommer till insikt med saker som inte går riktigt som jag är van att de ska göra...
jag är helt vansinnigt förvirrad, glömmer massa saker heeela tiden & har inte koll på att dagarna springer iväg.

jag vill iaf poängtera att jag inte glömt någon, men som sagt snurrar de värre än någonsin.

ska börja fasta imorgon & med de kommer förmodligen ännu mer förvirring- ont i kroppen & kaffe abstines!

känner mej trots allt väldigt glad att jag har fantastiska vänner som de har varit så lätt att hitta tillbaka till sen jag kom hem. de har funnits med väldigt länge & det märks att de är riktiga vänner när allt är precis som vanligt trots långa uppehåll med både telefonsamtal & träffar <3 love you girls!!

kanske borde bege mej iväg & snacka med nån...
men tror inte att de blir så, inte än.


LoVE

Inga kommentarer: