Besökare

Totalt Den här Månaden Den här Veckan Idag

torsdag 31 maj 2012

ooh så mycke!

underbart!
de regnar, men de gör inget!
jag har inte tid med solen nu iaf så de passar sig med regn:)

gör de sista med skolan nu & de känns skönt att de snart är klart!!
men de känns ännu bättre att de har löst sig inför hösten:)
jag för läsa sista kursen till hösten, vilket innebär att jag får söka min efterlängtade utbildning till våren! tjoho!

imorgon är de dags för BALEN i Ludvika :)
jag har fått den stora äran att agera sminkös åt kära kusin evelina!
ska bli jätte skoj:) syrran ska va hår stylist :)

imorgon på kvällen är de reggaeparty hos sanna,de kan ju bli spännande!
måste va utklädd & de är väl inte direkt temat som hänger i min garderob, om man säger så...
men kom på igår att de kanske kan lösa sig om jag hittar ett rött skärp:) leta leta!

chip & hajk

Inga kommentarer: