Besökare

Totalt Den här Månaden Den här Veckan Idag

torsdag 26 maj 2011

Massage & städning

igår efter jobbet tog jag en sväng förbi hillevi så hon fick plåga mej en stund!
allt de här om att massage skulle va något skönt kan ni bara glömma!

heeelt galet vilken smärta alltså!

men de är ju meningen att de ska kännas bättre om några dagar...
idag är inte skojig kan jag tala om.
känns som om jag varit i slagsmål & ryggen är full i blåmärken
men de har jag inte! inte nått av de!
jag har kollat flera gånger, hehe

för att försöka glömma de onda idag har jag städat & de har gått relativt bra men har blivit påmind varje gång jag har böjt mej eller vänt mej för fort...
aja, rent här hemma blev de iaf:D

jag har tillochmed moppat golven! JAG liksom!
de är ju helt fantastiskt:)


Inga kommentarer: