Besökare

Totalt Den här Månaden Den här Veckan Idag

måndag 2 maj 2011

Ooh! 3 dagar!!

ja... i fredag jobbade jag sen va de tårt kalas! :)
lördag vart de lite balkong pyssel så nu har jag en jätte jätte fin blomlåda!
(blommorna i lådan är födelsedagspresent)

för övrigt har jag fått rosa easy tone skor, en knivmagnet, jätte fint blomarrangemang & filmen eclipse äntligen!! :)

så vidare till tidigare.
i lördags jobbade jag kväll & söndag jobbade jag morgon...
de va valborg de.
men på söndag kvällen (igår då) så va de new moon- & eclipse film race & vin hemma hos sara så nu är de bara att invänta november för då blir de med all sannolikhet till att gå på bio & se breaking dawn, wihoo!

tur att jag iaf har läst böckerna, hade varit knäpp nu annars, eller ja.... mer än såhär, hehe

Inga kommentarer: