Besökare

Totalt Den här Månaden Den här Veckan Idag

lördag 27 september 2008

Visa lite respekt!

damp på jobbet! ledig helg trodde jag ja! ha, men icke...nej nej nej, jag blev minsann väckt i morse å va tvungen att jobba...inte så länge men ändå!
*suck! ringde till chefen så att hon skulle fixa de men hon svarade inte, såå...va gör man inte för sina kollegor^^

åkte vilse med johanna på öland igår--> som vanligt! de börjar bli lite av tradition:O hehe, sködefesten & vilseåkning, haha, shiit va jag är bäst på att hitta på nya ord :P
lyckades tillslut hitta dit vi skulle, å vi kom t.o.m hem sen me:D

inte illa av 2 blondiner med 0 lokalsinna, haha!

köpte lite nya kläder igår med:) å mer lär de bli idag:D hihi, jag gillar livet med mycke pengar!

få se om de blir kalmar ikväll, vi hostar å är förkylda här allt va vi orkar! vill värkligen dit, men jag vill ju inte åka dit själv...

aja, man kan ju inte få allt här i livet har jag lärt mej av egen erfarenhet...

puss

Inga kommentarer: