Besökare

Totalt Den här Månaden Den här Veckan Idag

onsdag 17 september 2008

Rörigt på jobbet

Jag blir snart tokig! jag jobbar ju som en galning! de är inte mitt fel att de är rörigt på jobbet, jag vet att de är jobbigt men de är inte mitt fel!! aaaaaah!!!!!

aja, skit i de nu...
snackade med madde igår så jag höll på att missa jobbet :/ hon har letat lägenhet ett bra tag nu å så fick hon erbjudande på 2(!) helt plötsligt....dilemma... vi satt med för & nackdelar men de hjälpte nog inte så mkt...stackars gumman, hoppas att de löser sig iaf:)

jag tror att jag får vara LEDIG i helgen:D hahahahahahahahaha! vilken känsla! de va längesen, har längtat som få:)

jag blev lite sugen på att se G.I Jane på vägen hem från jobbet idag undrar vart den filmen har tatt vägen...hmm...måste leta...kan ha lånat ut den till lisen för längesen, men jag vet inte...kollen kan ju inte va på topp hela tiden:P

neej! nu kom jag på att jag har glömt skorna, IGEN! attans...måste ta dom imon, efter jobbet innan mötet...

puss hej!

Inga kommentarer: