Besökare

Totalt Den här Månaden Den här Veckan Idag

onsdag 24 september 2008

Förvirrad...

faaan! jag fattar inte! kan du inte bara få tummen ur å snacka med mej? jag fixar inte de här!! palla gå runt å inte veta...du säger att de inte är nått jag behöver bekymra mej över, men hur jävla bra låter de då? va, VA?

fick upp hoppet lite idag när du undrade när jag slutade jobbet å de, jag hade ju redan slutat till&med!!!

aja, skit i de nu...

ensam hemma nu, benitha är å kollar på film, jag skulle ju sova :S ooops, hur gick de då? inte så bra tydligen, men vadå? jag börjar inte förens 2 imon :D

suck*

haha! gissa vad jag såg idag! okej jag vet, jag är inte speciellt uppdaterad, men jag är glad att jag såg de i tid iaf!

Björn Rosenström --> kungen! är på Sandra i Kalmar på lördag!!!
ska jag dit eller? ehm... få se här nu...JAAA!!!

hihi, hoppas att de bara är jag som jag känner, höhö!

borde verkligen sova nu, men jag vet inte om jag kan somna nu när jag känner så här...

puss & natt!

Inga kommentarer: