Besökare

Totalt Den här Månaden Den här Veckan Idag

fredag 16 oktober 2009

Bäst på ljudeffekter

nej de är jag inte, men jag vill gärna tro de...
hmm... konstigt...
som hon på reklamen för mc donalds, om frisören & att klippa, hahahaha!
har ni sett den? hihihihi:)

va är de med mej?
jo, jag är rastlös...

jobbet höll på att ta dö på mej så jag borde gå & lägga mej, borde sitta still.
hur kan man va så rastlös fast man är helt slut i huvudet?
hmm... kanske dumt formulerat av mej, dom som vill fattar andra skrattar åt mej
gutt att kag kan rimma med, hehe!

bla bla bla

borde skaffa mej fler kompisar, jag är nog inte sociat sysslesatt tror jag...
meen så tragisk jag är, men visst gillar ni de? hu, hu??

1 kommentar:

Emma Johansson sa...

Usch, inte kul att vara sjuk :/ Och jobba när man är sjuk är ingen höjdare heller, då vill man ju bara ligga och mysa framför en film och under en filt eller liknande :) Krya på dig :)