Besökare

Totalt Den här Månaden Den här Veckan Idag

måndag 12 oktober 2009

Mes?

ja, de tror jag nog visst att jag är... en mes.
hmm... jobbigt att komma på de måste jag nog säga.

men hellre de än nån som är för rakt på sak!
för sånna tycker jag inte riktigt om!
visst att man ska va ärlig & säga va man tycker; & stå för va man tycker(!), men man måste ju veta vart gränsen går!

eller... egentligen är jag väl inte en sån. en mes.
jag står ju också på mej.

men jag håller ofta med om saker bara för att de är lugnast så.
om de är nått som jag bara vill litegrann, då ger jag med mej om jag får motstånd.
synd egentligen.
man ska inte behöva slåss om allt.
en liten sak ska inte behöva bli en stor sak bara för att nån måste sätta sig på tvären.
tycker inte jag iaf.

men va vet jag.
i stora vida världen så är jag väldigt liten.
en mes?

Inga kommentarer: