Besökare

Totalt Den här Månaden Den här Veckan Idag

fredag 16 oktober 2009

Perfekt!

nej verkligen inte!
ååh! jag tycker inte om att jag håller på med så här mycke gnäll inlägg!
usch! dåligt av mej!!
men vafan ska jag göra då?
de finns absolut inget roligt med att va förkyld!

de jag vill gnälla om den här gången är att spänningshuvudvärken har krypit sig på...
just gerat! jobbet börjar om en timme liksom...
tur att jag jobbar med den jag gör iaf! :)
yeah! jag hittade nått positivt! inte illa mej själv!

nu ska jag dricka en kopp kaffe & tro de eller ej, men jag vill absolut inte ha den!
i know! helt galet, men så är de när jag är sjuk...
måste dock dricka en kopp, de kan ju va koffein brist som orsakat min huvudvärk?
vem vet?
:P

1 kommentar:

Linda sa...

Hoppas du piggnar till snart puss