Besökare

Totalt Den här Månaden Den här Veckan Idag

lördag 5 december 2009

Är jag?

är jag den mest förvirrade personen som finns?
ja, jag tror nog de!
jag fattar inte att jag slarvar bort allt hela tiden!
hur lyckas man liksom?

nu är de katternas klotång som är borta & jag menar hur långt kan den ha kommit?
jag bor i en lägehet på 51kvm & jag kan inte påstå att jag har speciellt många ställen att förlägga saker på!

jag har letet i alla tänkbara lådor & skåp, tillomed i skafferiet (där kattmaten är, man vet ju aldrig...). men nej!
vart är den?!

jaja...
jag får ge upp helt enkelt & som vanligt gå & köpa en ny, baah!

1 kommentar:

madde sa...

haha samma sak hande mej och tro mej kan en klotang forsvinna och aldrig hittats i en tom 42kvm lagenhet sa kan den forsvinna i en bebodd 51kvm lagenhet..