Besökare

Totalt Den här Månaden Den här Veckan Idag

måndag 7 december 2009

Frisk & svettig?

japp de är precis så jag känner mej nu:)
eller, nej... inte svettig... inte längre iaf.
jag har ju faktiskt duschat:P

men fy fasen va skönt de är med lite träning!
& nu ska de bli mycke av den varan framöver 8)
pepp pepp pepp!
de är vad jag behöver nu!

lyckades (efter visst tjatande) bli överöst med possitiv respons från pappa, hehe:P
så över jul & nyår när vi inte kan träna där vi ska så får vi göra de tillsammans ist:)
hrm... få se hur de blir med de efter all julmat!

imon blir de hel-dag för min del!
upp tidigt & plugga matte med malin
sen vid 11 tiden bär de av till jobbet för möte som förmodligen kan ta hur lång tid som hellst!
puh!
julen ska planeras & bli färdig (är planen iaf...)
sen är de jäkla massa annat också vill jag lova...

Inga kommentarer: