Besökare

Totalt Den här Månaden Den här Veckan Idag

onsdag 30 december 2009

-25 grader

nu är de kallt här!
är hemma hos mamma & pappa med syrrans pojkar
vi sitter inne & dom leker med alla skojjiga julklapparna:)

minstingen vill gå ut, men som rubriken säger så är de rätt kallt ute:P
han vill iopfs bygga en igloo & de skulle väl passa i alla dessa minusgrader mewn jag vet inte...
jag får nog stå på mej för att undvika förkylningar & bordomnade fötter, hehe

jag däremot som INTE vill ut i kylan har inte mycke till val...
måste ner i satllet & mocka skit!
yeey!!
haha! nej de tror ja inte, men göras måste de.

ikväll bär de av till syrran.
hon ska klippa mej tänkte jag & sen sover jag kvar där tills imon.
på vägen tillbaka hit blir de nog kupolen en vända:)

neähä... stallet & kylan va de ja...

1 kommentar:

Emma Johansson sa...

Ja, hoppas hoppas att du kan komma :D Ja, klart det är okej.
Denna gången blir det inte så mkt jag bjuder på det blir bara kladdkaks- muffins med grädde o bär :) Låter det bra? pusspuss