Besökare

Totalt Den här Månaden Den här Veckan Idag

onsdag 6 januari 2010

Gick bra

för er som inte vet men bryr sig så är jag hemma igen...
resan gick bra & jag har haft de underbart på min lilla semester:)

sen jag kom hem har jag satt upp lite tavlor & grejor & försökt att få de fint... vet inte riktigt hur de gick med de men men...
känns lite mer hemtrevligt nu iaf.

idag va jag ut till örsjö & grillade korv på isen:)
busade som en galning med B&J:s lilla valpis reidar!
ramlade om kull ett antal gånger men de gillade han såklart, haha!
frusen blev den lilla stackaren så han fick trängas med mej i min jacka, vi hade de såå mysigt:)

ska på ljusparty på söndag!
nån som vill haka på?

2 kommentarer:

Emma Johansson sa...

Jag försöker vara det iallfall :D
Ja, fika är alltid bäst. Få se ifall jag får ihop någon annan kaka med ;P hehe.
Hoppas hoppas hoppas att du kommer :D
Jag bjöd Ingela nu ikväll också och det verkade som att hon skulle kika ut iallfall :)

Linda sa...

De ska bli super spännande! Ja de måste vi verkligen göra :D