Besökare

Totalt Den här Månaden Den här Veckan Idag

torsdag 21 januari 2010

Stickat

sitter & väntar på att benitha ska höra av sig så att jag kan åka ut & hälsa på:)
hon jobbar sena kvällar stackarn så jag törs inte ringa ifall jag skulle väcka henne...

idag valde jag att ha på mej min nya stickade tröja & de är ju rackarns snygg alltså!
de är riktigt längesen jag blev så nöjd med något nyköpt klädesplagg:)
köpte även ett super snyggt linne den dagen, måste ha varit en bra shoppingdag:P

har tänkt på mitt uppkommande ljusparty halva förmiddagen!
jag ser verkligen fram emot de:)
undrar bara va jag ska bjuda på denna gången?
de är så svårt!
jag vill ju hitta på något nytt...
kl. 17 på eftermiddagen...
va är man sugen på då?
hmm...

1 kommentar:

Jennie sa...

Det ska bli skoj & komma på ljusparty. Jag trodde aldrig jag skulle bli bjuden igen eftersom jag tackat nej så många gånger :( Men se så blev jag det & jag ska äntligen få komma iväg på ett! :)