Besökare

Totalt Den här Månaden Den här Veckan Idag

tisdag 26 januari 2010

Jobba på den gröna sidan:)

jobb idag från kl. 13 i alsterbro:)
hoppas på att få va inne ikväll, de är ju kallt som rackarns!

tränade igår & de va inte alls någon höjdare...
hon som höll i passet va inte ordinarie på måndagar & de gick inte alls i rätt tempo!
stannade kvar för att köra lite på passet efter men jag kände mej bara stressat rastlös så jag gick efter en halvtimme...
ska pröva passet som är imon ist & förhoppningsvis blir de träning på fredag också! :)

imon ska jag träffa linda en snabbis med innan jag börjar jobba kl. 12!
de är synd att när vi väl träffas så ska de va under press! :P
jag får nog ta & komma ut till er någon dag med! :)

igår fick jag mitt paket från yves rocher (eller hur de stavas...) :)
hade tydligen beställt 2 mascaror & så hade jag fått ett "hemligt paket" & de inhåll också en mascara...
haha!
är de nån som behöver?
jag har nog 6 eller 7 stycken nu!
finns inte en chans att jag tar slut på alla dom innan dom blir för gamla!

åkte upp till malin en sväng på kaffe efter pakethämtningen:)
lucas somnade framför tv:n & sov som en stock!
haha! jag va visst inte lika rolig denna gången:P

2 kommentarer:

malin sa...

haha lika rolig den här gången :)

Emma Johansson sa...

Gör du? Det står att det inte är någon alls som följer mig där! Lustigt!
Ja, klart vi ska ta en fika, en billig fika :P Jävlans räkningar hela tiden! Fattar inte vart de kommer ifrån!
Puss