Besökare

Totalt Den här Månaden Den här Veckan Idag

lördag 30 januari 2010

Idag är jag trött!

ledig & trött!
skulle vilja göra något idag så jag kommer igång, men vad?
funderade på att dra till kalmar en sväng men jag har ingen lust att åka själv idag...
annars brukar jag faktiskt gilla de.

igår eller i natt snarare, va jag chaufför åt linda:)
sov en stund innan hon skulle hem & sen va jag faktiskt ganska pigg!
de gick förvånansvärt bra & köra, jag brukar bli så trött annars när jag blir själv i bilen.

tränade igår & de gick väl bra, men jag hade så fruktansvärt ont i handlederna så armhävningar va ju inte att tala om!
har ont som tusan idag också:(
tråkigt.

hyrde en film igår som jag inte orkade titta på, få se om de kan tänkas bli ikväll ist:)

hade en släng av socker fall imorse så nu blir de vatten & sen kaffe:P

Inga kommentarer: