Besökare

Totalt Den här Månaden Den här Veckan Idag

torsdag 28 januari 2010

Uppe med tuppen!

igår kväll jobbade jag till 21, tack & lov fick jag va inne & jobba, puh!
men jag va ju tvungen att gå ut när jag skulle hem
brrr, kallt!
blåste & yrde snö som bara den!

(haha! kom en grej bara; när jag kom till jobbet höll jag på & få bildörren rakt i huvudet! öppnade & trodde inte alls att de blåste så mycke som de gjorde, vilket resulterade i -nästan- blåtira:P )

tandläkaren ringde igår (eller en sköterska eller nått iaf...) dom hade fårr ett återbud & undrade om jag kunde komma idag kl. 7.20!
aah!
jobbade som sagt kväll igår & jag visste att jag skulle jobba kväll idag också!
men va gör man?
haha
klart jag tog tiden;)
gick altså upp kl. 6 idag & nu känns de som att jag har hur mycke tid som hellst! :D

dammsugning blir de iaf innan jobbet:)

1 kommentar:

Småbarns kaos med Isabelle sa...

hohoh, ja men vinflaskan och bilen var inte ihopkopplat, jag tog taget till josse hahah =) Men vet du att har ar det anda inte tolltolerans mot drinking and driving - helt galen men sant! Jag gillar det inte. Jag ar svensk sa det svenska sattet blir det, ingen bilkorning efter vin =)