Besökare

Totalt Den här Månaden Den här Veckan Idag

lördag 16 januari 2010

Brrr! Kallt kallt kallat....

inte för att de är något ovanligt att de är kallt som tusan i min lägenhet
men jag kände för att gnälla lite iaf!
allt de här kalla bidrar starkt åt de skrutt onda i mina knän också...
gnäll & åter gnäll, hehe

borde laga mat men jag har ingen ork till de idag...
& va ska man laga?
de är ju så vansinnigt tråkigt att bara laga till sig själv, eller hur?!
har jätte mycke gott på lager i frysen men men...

men jag är glad iaf!:)
bra va? :P

2 kommentarer:

Emma Johansson sa...

Är det till dig Jenny och vidar ska åka på ljusparty till? :D

isabelle sa...

jag hatar att laga mat till bara mig, så tråkigt =( Bästa att laga till sig själv (och snabbt och gott) är pastasallad och tonfiskröra! Litet tips där =)