Besökare

Totalt Den här Månaden Den här Veckan Idag

tisdag 12 januari 2010

Om allt & inget, va de ju...

de är inte varje dag de ges tillfälle att göra en god gärning...
(eller de kanske de gör, bara de att jag inte märker de isf...)
idag har jag iaf lyckats med de, tycker jag själv åt minstonde :)

så här va de:
jag hade bokat tvättid mellan 12-17, men glömde de & kom inte dit förens kl.13
då va tvättstugan låst men jag hörde någon där inne så jag knackade faktiskt på!
de kom ut en tjej & efter henne, hennes mamma (tror att de va mamman...)
& dom såg lite förvånade ut...
jag frågade om dom börjat tvätta nu & mycke riktigt så hade dom ju de...
stackars hon!
hon va precis nyinflyttade (kanske tillomed första lghn?)
& hade bokat tid igår men trott att de va idag!
jag kunde inte annat än säga att de va okej, tyckte så synd om henne.
slutade med att jag visade runt dom i tvättstugan & förklarade & gav åsikter, haha!

så kan de gå:)

Inga kommentarer: