Besökare

Totalt Den här Månaden Den här Veckan Idag

söndag 18 april 2010

De här med mitt minne...

jag har ju så fruktansvärt dåligt minna alltså!
jag fattar inte...
idag hade jag glömt när tvättiden va, så jag chansade på att de va ikväll.
strosade runt i lägenheten till ungefär kvart över ett tills jag kom på att jag borde kolla tiden för säkerhetsskull.
ja... de va ju på tiden marina!!
fan!
12-17 hade jag tid...
så nu är de panik tvättning som pågår, haha!
fick åka till öb & köpa en torkställning ifall ifall:P

ljuspartyt igår va kanon!
as always:)
underbara ljus <3
köpte såklart en hel del, men de är ju faktiskt åtgångsvara, hehe

2 kommentarer:

Emma Johansson sa...

Du har fått en inbjudan till min ljusvisning på facebook. Hoppas du kan komma:)

Evelyn, Björn, Emil & Viktor sa...

Ja det är inget kul när man missar sånt! Kanon med en tvättställning ju!! Men vet du vad? Jag tror att det är för att vi kvinnor har för mycket i huvudet att hålla reda på hela tiden, det är därför vi glömmer hälften !! ;)