Besökare

Totalt Den här Månaden Den här Veckan Idag

onsdag 7 april 2010

Svacka igen

men så är de!
här är jag nu iaf...

har jobbat en hel del, som vanligt
knappt inte gjort annat.

påsken va bra, jobbade lite, käkade lite, precis som jag ville ha de:)

igår va jag på seans för första gången!
riktigt spännande!
skriver inte mer om de, eftersom jag vet att vissa tycker de bara är humbug.
undrar någon något så får ni gärna fråga ist:)

nu ska jag rusta mej i ordning sen ska jag:
-hämta ett tradera-paket på shell
-"medarbetarsamtala"
-jobba
någonstans därimellan ska jag försöka gå en bit i mina nya skor också:P

1 kommentar:

Anonym sa...

Visst är det spännande att vara på seans!? Jag tyckte det var jättespännande iaf, och att kära bror P steg fram o förmedlade massa saker var en underbar känsla! Allt tror jag inte på,men just det jag fick höra när jag var iväg,kan man omöjligt bara hitta på! :) Puss!