Besökare

Totalt Den här Månaden Den här Veckan Idag

torsdag 22 april 2010

Infon bankas in!

började dagen med "livsmedelsutbildning" mellan 8-12!
lite drygt & långdraget, men jaja... nu är de gjort iaf:)
kallt som fan va de inne i klassrummet också, men de är väl så när de blåser ute antar jag, hehe:P

efter de va jag väl hemma 20 minuter eller så, sen ringde hanna & ville att jag skulle jobba. PÅ EN GÅNG!! panik panik...
men lugns som den filbunke man är, så tyckte inte jag att de va så bråttom & trots de han jag allt jag skulle ändå:P

snart bär de av mot örsjö en sväng, få se om de blir träningen efter de eller kanske tar de imorgon... hmm...

just de ja!
nu ska jag som (alla) andra va hemlig, hihihi
är såå glad för systerysters skull!
säger inget mer, men glad är jag iaf:)

1 kommentar:

Emma Johansson sa...

Hej
Du har fått en beutiful blogger awards hos mig :)
Kram