Besökare

Totalt Den här Månaden Den här Veckan Idag

torsdag 7 maj 2009

Dålig natt

jag har sovit jätte dåligt inatt!
jag har drömt massa mardrömmar & vaknat & varit liv rädd:(

första gången jag vaknade vill jag bara bort, ut från lägenheten.
andra gången vågade jag knappt röra mig, inte gå ur sängen...

konstigt de där med drömmar, att de är så hattit & de går aldrig att förklara för nån annan...

idag ska jag iaf köpa tansparent olja till mina nya ute möbler:)
kommer bli så bra på min lilla balkong, bara den är färdig:P

puss

2 kommentarer:

Emma Johansson sa...

Okej, det var fint iaf :) du skulle passa i kort hår. Usch, va är det för mardrömmar du har drömt? :( Kram

Emma Johansson sa...

Okej, fan va otäckt :/ Ja tur du har katterna, jag säger att det är tur att jag hade Ozzy då när mathias jobbade natt :P