Besökare

Totalt Den här Månaden Den här Veckan Idag

måndag 4 maj 2009

Tillbaka på hemmaplan

om de nu är nybro...
jaja, jag är hemma i min lägenhet igen iaf:)

allt har varit så bra (lite dåligt).
katterna har varit så duktiga & jag har skrattat & gråtit & blivit uppdaterad om både de ena & de andra!
man tror att man vet, men den där telefonen fungerar tydligen inte alltid lika bra som jag tror...

i onsdags (tror jag) hade jag iaf storstädning i stallet:)
de va jobbigt & jag gjorde mej illa mer än en gång, men fint blev de! :P

red med camilla i torsdags på en ny väg som jag aldrig varit på innan:)
träffade gamla kändisar efter de:)

fredag va de mer kändisträffande & jag lagade mat till hela familjen!
jag tror de slutade med att vi va 10 stycken som åt! jag trodde jag skulle bli galen.

på lördagen va de hästkörning för hela slanten!
gick hur bra som hellst med vina, som de alltid gör:)
sen skulle vi spänna för camillas lilla rackare till häst & de gick inte lika bra...
en timme höll vi på innan han stog på plats! men sen va han så duktig så.

efter de va de mat hos mormor:) sen en sväng ner till brorsan & snacka lite skit & slutligen bar de av till falun & syrran:)
bästaste kvällen med skratt & gråt!

igår söndag åkte jag hem igen & resan gick väl relativt bra, bortsett från att jag nästan somnade bakom ratten flera gånger!
fick stanna på en p-ficka & sova en sväng sen va de bara att hitta närmaste mack & köpa kaffe:)

nu ska jag tömma kameran:)

puss

Inga kommentarer: