Besökare

Totalt Den här Månaden Den här Veckan Idag

tisdag 28 april 2009

Upp på hästryggen

japp idag va de premiär:)
de va underbart härligt att sitta upp igen!
min underbara lilla vinafina:)

hon vill inte alltid som jag men de löser sig alltid, hehe
mysigt va de iaf.

åkte till syrran i falun & åt tårta:)
"lämnade" tillbaka pojkarna & katterna
& jag fick en parfym i födelsedagspresent (från egypten) som luktade hur gott som hellst! koncentrerad va den så den räcker nog ett tag:)

handlade lite på kupolen med mamma på vägen hem.
de blev ett par leggings & ett skärp:) jätte fint är de:)
mitt gamla blingbling skärp är för stort & utslitet, men nu har jag ett nytt!
wiho!

skulle behöva köpa blomlådor nu bara...
sen är hela min balkong utstyrsel färdig:)

puss

1 kommentar:

Isabelle sa...

Halls kusin vitamin! Jag behover din hjalp! Jennys adress och din adress tack! Jag har letat pa hitta.se och tror jag hittade dej haha, Nybro va? Men skicka for sakerhets skull, vill ju inte ha inbjudningar pa villovagar och massa folk som dyker upp som vi inte kanner hahaha. Du kan val maila dem eller skicka i meddelande pa facebook sa behover det inte bli for alla att se... kram