Besökare

Totalt Den här Månaden Den här Veckan Idag

fredag 24 april 2009

Tårta dagen

idag vaknade jag 07.10!
helt galet! hade ställt klockan på 07.30...
de måste va nått allvrligt fel:P

åkte ner till komvux & hade möte där, de gick jätte bra:) & jag känner mej nästan till & med lite motiverad!
jag slipper läsa 3 kurser! läste dom på gymnasiet ju:) de är bra!
- psykologi A
- arbetsmiljö & säkerhet
- datorkunskap A

började leta böcker direkt när jag kom hem & hittade en på blocket, hoppas att tjejen ringer upp snart, jag lämnade ett meddelande på mobilsvaret...

nu lyssar jag på bandit:) de va en sån dag idag, behövde deras musik & inte megapol eller nått sånt tråkit!

snart dags att börja med tårtorna:)
en maräng tårta, med banan & grädde & en annan "vanlig" med kiwi, jordgubbar, physalis & grädde:)
mmm! de blir gott!

puss

Inga kommentarer: