Besökare

Totalt Den här Månaden Den här Veckan Idag

söndag 26 april 2009

Marina 21 år!

idag är de min dag:)
hipp hipp hurra för mej!


jag har spenderat min dag mestadels i bilen på färd upp till dalarna & nu sitter jag hemma hos mamma & pappa:)

4 katter bor de tillfälligt här också & 2 små pojkar:)
min systers söner:)

de har varit massa tok med katterna sen jag kom hit med mina. dom fräser & springer bort & kommer tillbaka & bla bla bla... hehe!
men nu är alla på plats iaf:)

uppdaterar mer om presenter & de när jag har tid.
nu ska jag dricka te med mamma, sen läggdags!
tidig morgon imon!

puss

1 kommentar:

Isabelle sa...

OOOOHHHHH KUSIN JAG BER SA HIMLA MYCKET OM URSAKT!!!!!! glomde helt bort det! Sorry, sorry, sorry! (men jag ar ju bara 1 dag sen, sa du kank inte vara jattarg..!? =))
Hoppas iaf du hade en underbar dag! KRAM