Besökare

Totalt Den här Månaden Den här Veckan Idag

onsdag 15 april 2009

Trasig, Kamera & Jobb

min blomkruka är sönder:(
& den stakars blomman med...
inte helt, bara lite, men jag tycker synd om den iaf!
hittade den på golvet i morse, undrar just vem som kan va skyldig till detta...

har inte gjort så mycke idag annars, skulle ha städat men de får nog bli en annan dag...
har ingen lust.

hittade min kamera (den gamla) haha! de sitter en rulle i & jag har inte den blekaste va som kan tänkas finnas på den:)
spännande spännande!

ska iväg & jobba snart, eller jag börjar kl. 14, men ska åka vid 13 ist, för jag ska hämta tårta:)
mmm, vi ska ha den på mötet & smaska på!

måste ju bara säga de med att; jag tycker min vattenkanna är galet snygg:)













puss

1 kommentar:

Isabelle sa...

Tack TACK tack lilla kusinen! Neh jag har mobilnummer men det verkar anda inte funka nar folk messar mig sa.... men tack for all uppmarksamhet hihih. snart ar det din tur =)