Besökare

Totalt Den här Månaden Den här Veckan Idag

fredag 17 april 2009

Akut ambulans & en söt katt

tut tut tut tut, började de lite lugnt här nedanför på vägen, sådär som abulanser brukar låta men sen kom akut tjutet, nu vet ju inte jag om de heter så men jag tänker lådsas iaf:)

klantade mej på jobbet idag & de slutade med att jag fick fara till vårdcentralen, haha! inget allvarlig alls! men heller inget jag tänker dela med mej av här.

möblerade ju som sagt om lite igår & så här blev de...
(min nalle är naurligtvis med)













simon hittade sin givna plats, jag kan lova att jag blev lite förvånad när jag gick förbi:)













puss

2 kommentarer:

Isabelle sa...

Va, men lilla kusin vad hände på jobbet? hahaha
Jaaa i sommar blir det säkert massa kort tagna, man får vara beredd på att se sör ut så det inte kommer upp massa skit på internet sen ahahaha. kram

Anonym sa...

Haha,sööööta lilla misse!! :-D