Besökare

Totalt Den här Månaden Den här Veckan Idag

onsdag 22 april 2009

Baah!

my hair is a mess!
okej att jag har noterat att de är slitet & så men jag hade lite sämre koll på hur längesen de va jag klippte mej!
kollade igenom bloggen & de va tydligen den 13 oktober!
aah! fatta! de är 6 månader sen! ett halvår! & lite till!
inte undra på att jag ser ut som jag gör! haha!

tur att jag har min älskade syster som kan lösa mitt problem:)
hon vet bara inte om de än :P
men jag ska nog allt hoppa på henne! så fort hon kommer hem från egypten(!).

dags att göra mej iordning, jag ska till orrefors lite före jobbet & hälsa på jennie på skolan, hihi:)

puss

2 kommentarer:

FrisörMarcus. sa...

Haha ja det är iof också sant! :*
Det är bra med mig, och med dig? Hur leker livet för dig? ^^
Kram!

Emma Johansson sa...

Okej, men jag är sugen på att dricka för har inte druckit på länge nu :P Okej, hur länge ska du vara där uppe?
puss