Besökare

Totalt Den här Månaden Den här Veckan Idag

onsdag 22 april 2009

Bara 4 dagar kvar!

nu har jag snart varit 20 i ett år!
bara 4 dagar kvar!
& de är lika många dagar kvar till dalarna! weii!

jag är inte rock n' roll idag












idag har jag galet mycke disk som behövs tas tag i, men jag vet inte om jag orkar... de får nog vänta tills imon ist :P
duscha behöver jag också göra, men de ska nog inte va något större problem, tack & lov:)

så.
imon blir de städdag!
på fredag är de tårtkalas eller va man nu ska kalla de...
de kommer alltid nån:)

en kopp kaffe till på de här så är nog dagen i full gång sen.

puss

1 kommentar:

maalin sa...

mmm tårtkalas! =) men du kommer väl få paket oxå ? fastän du är "gammal" hehe... jag är äldre så då är det lite tillåtet att skämta om åldern.. grattis i förväg och så..ha de så kul i dalarna oxå /MAALIN