Besökare

Totalt Den här Månaden Den här Veckan Idag

onsdag 8 april 2009

Bara lite ledigt..?

idag ringde jag & sa att jag ville ha semester 25-27 april... om man nu kan kalla de semester, haha! inte jobba bara, får ju inga pengar om jag inte jobbar...

iaf. de jag skulle komma till va att hon absolut ville veta vilken dag jag skulle åka... spelar de nån roll?
jag kanske vill va ledig även om jag inte ska iväg på direkten, eller?

tänkte att jag skulle gå & kika lite på bilarna den 25:e & sen fyller jag år den 26:e. spelar egentligen ingen roll om jag jobbar då, men jag ska åka 45 mil dagen efter...

*spekulerar*

fick lite av ett vredesutbrott idag på jobbet med:S de va inte riktigt meningen, men jag fick bara nog av allt!
inte nått speciellt. bara sådär. pang.
ursäktar mej till dom som blev drabbade & skyller helt oberört på min ännu inte hit komna migrän.

tror nämligen att den ligger där & lurar:(
ni vet den där stickande känslan man får tillexempel i foten när den håller på att "vakna" efter att den "sovigt"?
så känns de iaf i halva mitt ansikte, har gjort hela dagen...
(jag ursäktar mej för alla situations tecken")

försökte duscha bort de onda men de gick inte, så jag ska försöka sola bort de i kväll ist.

nu är de dags för ett glas vatten & sen eventuellt kaffe...
vet inte om mitt huvud pallar de...

*hoppas hoppas*

puss

2 kommentarer:

Evelyn, Björn, Emil & Viktor sa...

Krya på dig lilla gumman!Alla har en dålig dag ibland, vissa jämnt hi hi! Inga namn nämnda !!;)

Linda sa...

usch de lät inte roligt em stickningar i ansiktet =S läskigt... påsken är rätt fullt späckad men nästa vecka skulle vi kunna ta en fika? jobbar du mycket då? puss