Besökare

Totalt Den här Månaden Den här Veckan Idag

fredag 24 april 2009

Super Nanny

jag borde inte titta på de programmet!
jag bara gråter & gråter

stackars barn & stackars föräldrar!
jag fattar bara inte hur de kan gå så illa?

som i de här fallt; mamman är hemma hela dagarna med barnen & pappan jobbar. när han kommer hem så "försvinner" han bara & hjälper inte till fast han är hemma...
fan va jobbigt!
jag skulle bli vansinning!

& va är han för pappa som inte vill ta hand om sina barn? ska han va där så ingår dom ju. de är ju inte direkt mammans "fel" att barnen kom till världen, han va väl med & hjälpte till han också. antar jag iaf... men ibland kan man ju undra va som snurrar runt i huvudet på såna föräldrar.

jag hoppas innerligt att jag aldrig hamnar i en sån situation! & jag önskar ingen annan de heller.
jag fattar att de inte kan va så lätt alla gånger att ta hand om & uppfostra sina barn. men de måste ju finnas sunt förnuft någonstans. eller?

jag har 4 syskonbarn & jag vet att de inte alltid har varit så lätt, är fortfarande inte. jag har tampats rätt så bra med dom själv.

men de är fruktansvärt när de inte finns någonting där alls!

/M

1 kommentar:

Emma Johansson sa...

Jovisst, vi kommer ses där nere :) Jag har fixat skjuts och Mathias har fixat hundvakt :) Ses imon :D