Besökare

Totalt Den här Månaden Den här Veckan Idag

söndag 12 april 2009

Hur vet man att toppen är nådd?

bara kom på de såhär lite onödigt som vanligt:P
de sägs ju att man ska "sluta när man ligger på topp".
hur vet man när man gör de då?

jag tycker till exempel för tillfället att de mesta är kanon nu, men de betyder ju inte att jag kan sluta...

tänk på de du, haha!

jag funderar ganska mycket när jag jobbar har jag kommit på... & annars med för den delen.
men jag har fått strikta tillsägelser om att sluta fundera, haha!
hur nu de ska gå till:S

har pratat med massa många "hemma" i norr & jag längtar så vansinningt mycke tills jag får åka!
de är allt något speciellt med våren!

nu är jag sprallig som bara den!
skulle behöva ta en promenad, men jag törs inte gå själv inne i stan en helgdag...

jaja, jag får väl göra nått ryck här hemma ist:)

puss

1 kommentar:

Isabelle sa...

Precis, jag halle rmed - vad ar det man ska sluta med pa topp - och vad blir battre av att man slutar? haha