Besökare

Totalt Den här Månaden Den här Veckan Idag

söndag 5 april 2009

Den här helgen

hmm... jag vet knappt va jag har gjort denna helgen...
i fredags hände de väl inte så mycke iaf... jag jobbade lite på dagen & hela kvällen spenderades i orrefors...

igår grillade jag lite ute hos benit & johan. hade katterna med mej & de är en hel vetenskap bara de haha!
de började med att jag inte tyckte att jag behövde ha med mej kattburen, utan tog dom i koppel ist...
suck! simon ålade sig in under bilen sen slet han & drog tills han kom ur selen.
jaha! va gör man?! en lös inne katt mitt i nybro...
jaja, fick tag på honom till slut, men han va mest rädd hela tiden. släppte lite innan vi åkte hem, så jag hoppas de går bättre nästa gång:)

va på på fest sen på kvällen:)
jennie släpade med mig till flygsfors på födelsedags fest & jag hade riktigt trevligt:)

behövde varken gå dit eller hem så jag är jätte nöjd, hehe!
inte alls dålig idag & de är ett stort plus de med!

puss

Inga kommentarer: