Besökare

Totalt Den här Månaden Den här Veckan Idag

torsdag 23 april 2009

Glödlampa

jag vet att de blir tjatigt & så men jag kom precis(?) på att jag har böjat min långledighet nu:)
lampan ovanför mitt huvud sa; pling!

från & med idag till & med 3/5!
de är ju jätte länge!

idag ska jag städa & tvätta & dona & greja:)
handla lite till imon med ska jag göra.

jag inväntar ett samtal om jobb som ska vara fram till sommar jobbet, hoppas hon ringer idag!
i sommar ska jag jobba i poolen.
nu tycker ni säkert att jag är helt totalt urskruvad, men de ser mer lovande ut den här gången & vem vet va som händer till hösten :O
*hemligt hemligt*

igår innan jobbet va jag ju som sagt & hälsade på i skolan:)
jag har inte blåst glas på 2 år nu men igår va de dags tydligen, haha!
de gick sådär & jag va lite rädd att dom stackars ettorna skulle tappa motivationen om jag va exempel på vad man kan efter 3 år på glasskolan :S

men tro de eller ej! jag lyckades blåsa ett glas:)
& fint blev de med! jag fick beröm med, som pricken över i:) *stolt*
tog tyvärr inget kort på mitt fina alster men ni får föreställa er hur fint de va! hahaha!

puss

Inga kommentarer: