Besökare

Totalt Den här Månaden Den här Veckan Idag

fredag 15 maj 2009

Tvätta tvätten

ja de är va som pågår i mitt super spännande liv haha!
de va mycke tvätt idag ,igen... kanske borde tvätta lite oftare...

hade hoppats på mitt bikini besked idag, men nej. måste vänta hela helgen:(

funderar på om jag ska ta en kopp kaffe... & de leder mej osökt att tänka på jennie... undrar om jag kanske ska flirta mej till lite hjälp med en snygg header:P men jag vet ju inte ens hur jag vill att de ska se ut...
hmm... låter iaf min fina lilla "pik" stå kvar här;)

aaahhh! imon är de 25 års kalas!!


puss

1 kommentar:

Isabelle sa...

Ahhhaaaa hahaha, jag ar val lite seg bara da. Jag blev superglad, men galna priser! Taaa, inte konstigt att de kanske gar i konkurs ju, det ar val inte manga som betalar 500 kr for en liten ljusstake? Men fina ar dem ju iaf! =)