Besökare

Totalt Den här Månaden Den här Veckan Idag

lördag 30 maj 2009

Tröttast

just nu.
jag blir så trött på mej själv! att jag inte bara kan gå & lägga mej!
nej, jag ska fixa med blommor (!) & jag ska duscha & jag ska göra de & de & de...

hmm... givande inlägg?! haha!

jag har iaf jobbat min delade tur nu! skönt!
problemet är ju bara att jag börjar kl. 7 imon igen...

jag har druckit hur mycke kaffe som hellst idag, jag vet inte ens hur mycke de blev, men vi pimplade lätt igemon 4 kannor á 10 koppar haha!
jenny & jag med kaffe i närheten kan inte bli annat än farligt:P

blommorna (högre upp) snodde jag helt ärligt nu på kvällskvisten:)
superduper fina mörklila syrener! ååh dom är så fina!
kort kommer:P

nej, nytta marina, nytta!

bye!

1 kommentar:

Jennie sa...

okej , tack för tipset , det ska vi minsann testa ! :) har ju inget citrondiskmedel , men kan ju iaf kladda in altanen med citronsaft från en citron efter vi skurat , :) det blir friskt och gott ! :) hihi