Besökare

Totalt Den här Månaden Den här Veckan Idag

måndag 1 juni 2009

Dagen som kommer efter helgen

de är superduper fint väder idag med:)
härligt! men min balkong är outhärdlig!

jag har städat lite idag på morgonen, gick upp vid 7...
imon blir de med städning & tvättande:)

pratade med chefen precis & imon får jag komma på pool möte kl. 14:)
de blir bra! hoppas de kommer igång nu snart & att de inte blir så jobbigt denna gången! usch va jag gnäller om de, men jag hoppas!

jag har inte ätit nån frukost än & de börjar kännas ordentligt nu. men va ska man äta? frukost är så tråkit, de finns inget som är gott känns de som just nu...
ägg kanske? men till de då? jag är ur less på mackor!

jag har iaf jobbat hela helgen & de är skönt att den är över nu! ser fram emot min 3 dagars ledighet:) (förutom mötet imon, men de gör inget).

idag ska jag försöka mej på hemagjord potatis sallad:/ undrar hur de ska gå, haha! men med lite tur så... kan ju bli bra:)

jag är så sprallig idag! hade gärna suttit nere på torget & druckit kaffe hela dagen, men min trogna fika kompis skulle ju jobba... hade glömt de:S

nehe, en kopp kaffe till i solen & sen ska jag handla:)

/MaIna

Inga kommentarer: