Besökare

Totalt Den här Månaden Den här Veckan Idag

torsdag 18 juni 2009

Midsommar

påhittig rubrik va?! :P

idag har jag handlat.
ja... de är väl de jag har gjort...
inte mycke på en hel dag tänker ni, men hör här:
jag har varit på kvantum 1 gång, coop 3 gånger & systemet 2 gånger...
typiskt mej.
typiskt att minnet måste svika en dag som denna med, när köerna är mils långa!

& så måste jag gnälla lite med!
jag har helt & hållet slut på sympati gentemot någon...
denna någon finns inte här, utan längre bort...
jag har tappat tålamodet.
jag tyckte synd om dej till en början, men för fan! väx upp!

försök inte lura i mej ditt jävla skit snack, både du & jag vet, att jag vet, sanningen. försök med någon annan om du absolut måste.
de värsta är att jag tror, att du tror på dina egna lögner.
de är nog synd om dej trots allt. men nu inte alls på samma sätt som innan.

/Marina- kvällen innan midsommar afton?!

1 kommentar:

Anonym sa...

Kan det vara så att jag vet vem denna någon är?! :-)