Besökare

Totalt Den här Månaden Den här Veckan Idag

onsdag 17 juni 2009

Stackars missarna

jag är en hemsk mamma tycker mina katter nu:P
jag "seltränar" dom & de är inte alls omtyckt!

stumpen går de väl okej med, men simon är hel konstig...
han ålar sig fram på golvet & viftar hej vilt med svansen! stackarn:(
men de är ju faktiskt bara för att va snäll som jag gör de, hur ska jag annars kunna gå ut med dom?

jag är livrädd att dom rymmer eller hittar på nått annat dumt & blir påkörda...

men jag blir bara så nojjig att selen kanske sitter för hårt eller nått sånt, men jag tror nog inte de, förra gången lyckades ju simon ta sig ur sin så...
ååh! ni skulle se den lilla krabaten! han slänger sig på golvet & sen släpar han sig fram med bara fram benen.

lilla pluttas

/den dumma

Inga kommentarer: