Besökare

Totalt Den här Månaden Den här Veckan Idag

tisdag 16 juni 2009

Poolen

nu har jag börjat. & de är lugnt som tusan, haha!
tacka fan för de när ingen vet va jag har för nummer, hehe:P

va iaf på dop i söndags:) dom va såå söta dom små! & alla andra va fina med:)
lindas mamma är nu mera min idol!
till & börja med så hade hon lika klänning som jag hade tänkt ha (den är as läcker!)
& sen hade hon bakat världens godaste bullar! de är tur att jag skäms om jag äter för mycke, annars hade jag lätt ätit upp allihop:P

jobbade lite i alsterbro igår & jag ska dit idag igen... helt okej, men orrefors är ju såklart bäst:D

idag blir de nog lite lax innan jobbet, de va längesen nu...
mem men, periodare som jag är, så lär de nu ist bli en hel del lax framöver:)

meen först... *trumvirvel*... KAFFE!

/tant för hela slanten

Inga kommentarer: