Besökare

Totalt Den här Månaden Den här Veckan Idag

torsdag 4 juni 2009

USB

idag va dagen då marina fick tummen ur... & köpte de där ut tjatade usb-minnet!
grattis till henne!
den som kommer ihåg första gången jag nämde de är välkommen att påminna mej om de, för jag har glömt. tänk att de ska va så svårt att ta sig till affären...

har iaf nu lagt över alla bilder på de, så nu kanske min stackars dator slipper dö av allt lagrings arbete den har fått stå ut med under en väldigt lång tid.

jobbat har jag hunnit med idag med:)
ska jobba heela dagen imon med (7-16), så tyvärr så blir de ingen student för min del... tycker de är en rätt trevlig sysselsättning annars.

vill iaf säga GRATTIS! till söt jennie & kusin alex som är så duktigt har kämpat sig igenom alla dessa långa skolår!

kanske mat, kanske inte...
men kaffe blir de nu kan jag lova!

/hon som jobbar så fort de är nått skoj på gång...

Inga kommentarer: