Besökare

Totalt Den här Månaden Den här Veckan Idag

onsdag 24 juni 2009

3 barn

skulle ha varit barnvakt imon men de blev inte så...
till 3 st! haha, jag undrar hur de hade gått... hmm...
men jag ska dit iaf en svängis på kvällen & kanske va lite barnvakt, kanske lika bra att mjukstarta lite, hehe:P

idag har jag varit med benitha & kollat på hennes nya lägenhet som håller på att bli om tapetserad, kommer bli superfint tror jag:)

vill nu officiellt ge jennie rätten att gnälla hur mycket hon vill!
eftersom hon ägnade ett halvt blogg inlägg till mej måste hon ju nämnas:P
jennie: jag önskar också att jag kunde trolla, men jag har tänkt ut en lite överraskning tills vi ses nästa gång iaf;)

ha de gott alla!
/M

1 kommentar:

Jennie sa...

du är för söt Marina , :)
Du är full av överraskningar , jag blev väldigt överraskad häromdagen , när du & linda dök upp helt utan att jag visste det ! Blev så glad ! :)