Besökare

Totalt Den här Månaden Den här Veckan Idag

lördag 22 augusti 2009

Fullspeckat eller inte...

känns som jag har så himla mycke & göra hela tiden men jag vet inte om de är så allvarligt egentligen...
kan va så att de är massa dåliga ursäkter jag lägger fram för mej själv så att jag slipper alla tråkiga vardags sysselsättningarna som att städa & laga mat & allt de där...

men jag jobbar faktiskt ganska så mycket. de är ingen ursäkt iaf...
ska snart iväg igen... jobbar 15.30-22... de passet känns så långt fast de bara är 6 timmar...
ledig imon sen är de jobb igen på måndag & tisdag

på onsdag hoppas jag på ledighet! då ska jag iväg med kollegorna i alsterbro & käka:) ute på sjön! hoppas jag inte blir sjösjuk:P

tvättider i de här huset är de numera dåligt med!
jag har aldrig haft problem med de förut, men nu vet i tusan!

jaja... jag får hyra in mej hos någon annan annars, haha!
nån som har en tvätt maskin till övers?

nu ska jag äta lite sen blir de nog en kopp kaffe på maten:)

1 kommentar:

moonzanna sa...

Hej !

Vill du ha chansen att bestämma ditt eget pris i en tävling ?

Nu har du det ! Klicka in på min blogg och välj vad du vill på melba.se och tala om för mig vad du önskar vinna. Svårare än så är det inte !

Lycka till !
Kram Sanna